milasmommy Bugün 6. Ay aşımız vardı 2 bacaktan yapıldı sadece. Burada ki çoğu anne ağızdan damlada verildiğini söylemişti sordum ama öyle bir şey yok dedi hemşire. Rota ile mi karıştırıyorum acaba dedim biz zaten rotayıda yaptırmadık. Sizlerin bilgisi varmı bu konuda eksikmi yapıldı ?
Sltn01 milasmommy kesinlikle ağızdan damla verilmesi gerekiyor çocuk felci aşısı o ağızdan damla Opa deniliyor . Sağlık Ocağı hemşiresi olarak diyorum
pembeaydin Bugün bizimde var öğleden sonra gidecm bklm haber ederim huysuzluk ateş yaptimi çok tirsiyom 4 .ay aşısından sonra
milasmommy pembeaydin canım ateşimiz çıkmadı bizim bu saate kadar sorun yok yani ama ilk 2-3 saat çok çok aşırı ağladı huysuzluk yaptı
milasmommy Yaa çok şaşırdım özelliklede yok öyle bir şey olsa biz neden yapmayalım falan dedi. Ben Pazartesi tekrar gideyim o zaman sağlık ocağına söyleyeyim onlar yapmıyorsa hastanede yaptırabilir miyim ki acaba ? Çünkü bir sonra ki kontrolü 8. ay da çağırdılar. Elifelcn anne15 Yeniiannee Sltn01 Elif06 Kereminannesiii Ktuna Ssultannn
Ktuna Yanlış hatırlıyor olabilirim emin değilim ben yaptırırken hemşireye sorduğumda çocuk felci demişti hem ağızdan 2 damla damlattı hemde iki bacaktan oldu
pasabeyy Sltn01 merhaba size bir sorum olucak biz suan 9 ay 25 gunluguz en son asi oldugumuzda hemsiremiz 9 ayinin icinde 1 tane asisi var ben arayip cagiricam sizi dedi ama cocuk 10 aylik olcak hala cagirmadi benim aramam lazimmi yada boyl3 bi asi varmi ben 9 ayda asi yok diye biliyorum
Sltn01 pasabeyy canım 9 ayı doldurmuş ve evet kızamık aşısı var 9.ayda bakanlık yeni getirdi geçen sene bu aşıyı. Hemşireniz araması lazımdı ama neden aramadı bileniyorum. Siz götürüp yaptırabilirsiniz. Bu arada 9 aylık bebeklerden hemogram kan alınıp kan değerlerine bakılması gerekir aşıyla beraber
Deletedmom14 pasabeyy evet bende şaşırdım,burda da gözükmüyor 9.ay aşısı. Bana da ebe olacak ,ben seni arayacağım dedi. Toplu aşıymış o , herkeze aynı günde yapılacakmış, telefonumu bekle ,aramadan gelme dedi. Sizinkide öyledir belki
anne15 milasmommy iki ay önce 6. Ay asısını ve nimenrix menenjit asısını olduk . Olmadan önce aramıstm yanetkili oluyo diyolar diye asının biri değişti mi kalktımı ne bsy dedi hemsiresi o yuzden yanetki yok dedi. Ama bende gecenlerde okudum burda herkese yapılmış kasıkla agızdan. Ben anlamadan ağzına bsy tuttu ama ben plastik kasıkla bsy baktı etti sandım bu ay gidicez dra soramadım daha gidince sorcam bende
Elif06 milasmommy siz tekrar sorun bizim doktorumuz 6. Ayda 2 bacakta yaptı ağızdan olan kalmamış ellerinde 7. Ay kontrolünde yaparız sorun olmaz demişti 7.ayda yapılabilir dedi haftaya yaptırıcaz bizde
eymenkerem milasmommy salı günü 6. Ay aşısını yaptırdım tabiki ağızdan 2 damla asi yapılıyor bacaklar haricinde. Oral çocuk felci aşısı adı da. Mutlaka yapılması lazım
Deletedmom14 milasmommy bizede pazartesi yaptırdık 6 ay aşısını. 2 bacaktan ,1 ağızdan damla şeklinde. Verilmesi gerekiyordu ,neden verilmedi bilemedim .eltim i de 3. Ayda kontrole çağırmışlar ve ağzına damla damlatmislar. Ona hiç anlam veremedim 3.Ayda böyle bişey olmuyor 🤷♀️
milasmommy Deletedmom14 rota olabilir mi desem onuda ücretsiz yapmıyorlar ki kendi ellerinde bulunmuyor. Bilemiyorum bize ne 3 ne 5 hiç ağızdan damla verilmedi. Neden böyle ihmalkarlık yapıyorlar hele böyle bir zamanda hiç anlamıyorum.