bertn Bugün kızımın altını değiştirirken iç kısımdaki dudaklar yapışmıştı rahim yeri yanı sadece idrar yeri açık vardı genital dudak yapisikligi yaşayan varmı birazdan doktor a götürecem ama internet ye yaşanan bir durum diyor
Mom078 bertn Götürmeniz gerekiyor vajina yapışıklığı muhtemelen hem masaj yapmayı gösterir Dr hemde o bölge için krem veriliyor
Mommysharkk bertn merhaba kızımdada 2 aylıkken tespit ettik krem veriyor orası açılıyor dert etmeyin bende çok üzülmüştüm hala kreme devam ediyoruz umarım bir daha tekrarlamaz geçmiş olsun
antropologanne bertn Hiç endiselenmeyin. Benim kizimda da var. Zeytinyağı ile her alt açmada masaj yaptim. Su an baya acildi cok az kaldi.
durununannesi18 bertn 2 hafta önce açtırdık bizde. Doktor krem sürüp eliyle açtı. 10 gün sıcak su banyosu yaptır ve krem sür dedi. Ama kızım orasını elletmiyor çok zor krem sürdüm. Baktırmıyor bile. Doktor acıtmadı aslında ama niye böyle yapıyor bilmiyorum. Tekrarlamaz inşallah. Sizde cerraha götürün. Bende çok üzülmüştüm ama içim rahatladı hemen açılınca
Masalikoo 2 hafta önce açtırdık bizde,çocuk cerrahı eliyle açtı bir kaç idrar yapmasınada orası yansı sanırım idrar yaptıkça ağladı ama 3-4.de alıştı 3 güne bir elimle açıyorum yapışmaması adına
zeynepalp Elle müdahale edildikten sonra tekrar kapanma olasılığı çok yüksek. Benim kızım 5 yaşında, hala tam anlamıyla düzelmiş değil. 3 yaşındayken doktor kulak copuyle açmıştı. Yine tekrarladı.
zeynepalp bertn dert edilecek bişey değil bu olabilir yani kısmi kapanma tekrar olur. Endişelenmeyin. Bastırarak silmeyin, çok krem sürmeyin, temizliğine dikkat edin, her gün kontrol edin parmağınızla gerdirin gerekirse. Zaten incecik bir zar
Dilacim Her altını degistirdginizde elinizle acıtmadan gerdirin. Tekrarlama olasılığı yüksek. Kizimda da tekrarladı. Komple kapanmadı ama yarıya kadar kapandı. Gecen elimle gerdirdim acildi. Krem hormon içerdiğinden maksimum 1 hafta kullanılıyor. Daha fazla kullanmak zararlı. Kumral ve alerjik bebeklerde daha çok oluyormuş. Korkmayın ama takip edin devamli
bertn Dilacim benim ki yeni olmuş geçen haftada böyle değildi suan çok az açık kalmış biraz gerdim ordan sıvı aktı az pişik kremi sürdüm doktora gidicez birazdan
Sevk Artık krem verilmiyormuş hormonlara etki ettiği için. Bir masajı da yok sadece altını alırken bacaklarını iyice açtırıp pamukla iyice silmelisiniz biraz sert silmelisiniz. ben 15 gün önce açtırdım bursa da… doktor eliyle açtı baticonlu sargı bezi koydu ve günde 3 kere sebamed sabunla yıkamamı önerdi ve 10 gün boyunca sargı bezine baticon koyup o bölgeye 3 kere uyguladım her yıkamadan sonra 10 gün sonunda günde 2 kere koydum şimdi gayet iyi ilk başlarda sargı bezini koyunca ağlıyordu ama sanırım oranın biraz kalınlaşmasını sağladı ileride yapılmaması için
Organiktavuk Sevk doktor işlem yaparken ağladı mı ? Kızımda da var ama ben boyutunu anlayamıyorum kızım benim açmama bile izin vermiyor(germe anlamında )