Seldademir
benim kızımın 2 aylıktan beri salyası ve diş kaşınmalı var. 6 ay bir haftalık oldu, hala diş yok, dr daha da var dedi. Yani saydıklarınız dişten değildir. 4. ay atağı gibi duruyor, kolay gelsin bacım🙏🤦🏻♀️ Zor bir atak ama somu güzel. İnternetten bir bakın isterseniz, gece uykuları da bozulabilir😬🥺