Hilallll2020 cuma günü benimki de kendi parmağını kendi gözüne soktu. Daha yeni 3 aylık olacak. Gözünden şakır şakır yaşlar aktı, zor açtı. Bir de baktım ki tam göz bebeğinin ortasını çizmiş. Kaptığım gibi doktora götürdüm. 2 tane damla verdi. Çok yakıyor şu an o çizik canını dedi 😑 yarım saat arayla dönüşümlü olarak damlat. Uyuyabildiğin kadar da uyut. En güzel tedavisi uyku dedi. Bugün gün uyuttum, uyandıkça damla damlattım. Akşam 10 gibi damlatınca gözü kan topladı. Işık tutup bir baktık ki kapanmış 😊😊 ne kadar derin olduğuna bağlı iyileşme süreci galiba