Hanımlar klima kullanıyorum ısıtma ve soğutma için soğutmada oğluma bi sıkıntı yapmadı ama 2 3 gecedir hava çok soğuk olduğu için klimayı açtım ilk kez ısıtmada kullandık oğlumun burnu tıkandı ağızdan nefes aldığı için çok zorlandı buhar makineleri fayda eder mi şöyle etkili olan iyi bisey var mı bildiğiniz kullandığınız önerebileceğiniz