zeynepdurum Merhaba hanımlar 4 aylık bı bebeğim var ilk adet olduğum da kanama ve ağrım çok olmamıştı ama şimdi çok şiddetli karın ağrısı çekiyorum aşırı kanamam var benim gibi olan anne adayları siz ne durumda siniz
Aselimmm zeynepdurum bende aynı durumdayım ilk olduğumda birşey yoktu ama 3 gün önce oldum şimdi aşırı ağrım var
ElisaBurcu Benimde aynı oldu. Doğumdan önce adet sancısı ne bilmezdim. Doğumdan 6 ay sonra adet gördüm normaldi ama ikinci oluşum aman allahım ablamı arayıp benim iç dikişlerim patladı galiba dedim. Meğerse adet olacakmışım o gün.
zeynepdurum [bilinmeyen] hayır bu ikinci adetim düzenli olmuyor günü ilk adetimde hiç ağrı olmamıştı çok az kanama olmuştu ama şuan çok kötüyüm geceden beri ve bebeğimle ilgileniyorum
berat3347_ Benim 6 ay oldu he ay düzenli olarak adet oluyorum ve sancidan kıvranıyorum bekarken çok kötü oluyordum iğne yaptırmadan rahat etmezdim çocuk olduktan sonra geçer dediler evlendim çocuğumda oldu ama hala çekiyorum maalesef