Ibomm Bizim evin ısısı gece ve gündüz aynı olduğundan, ben kısa kollu zıbın ve uzun kollu hafif kalın alt üst takımla yatırıyorum. Üstünü değiştirmek öyle eziyet ki sürekli gece gündüz 2 kere değiştirmemek için çareyi oda termometresi alıp ısıyı sabitlemekte buldum.