Merhabalar 2 aylık bebeğim var. Kalbinde doğuştan delik var 6mm.2 tane ilaç aylık iğne kullanıyoruz 2 ay olacak. Başına böyle bir durum gelen var mı. Geçmesse ameliyat diyor doktor. İnşallah geçer inşallah. Poyraz efe oğlumun adı. Dua ederseniz çok mutlu olurum. Allah hepinizden razı olsun