2gün önce rezene içirmiştim yatırmadan deliksiz uyumuştu denemek için dün içirmeden yatırdım 3 kere normal uyandı emdi uyudu mızırdanma yoktu sanıyorum ki rezene bağırsaklarını rahatlatıyor ve uyanıp emme isteği oluşturmuyor bundan sonra 2 güne 1 rezene içirip yatıracağım Dr muzla konuştum oda uygun gördü ek gıda süreci olduğu için gece bağırsakları rahatsız edip uyanıyor rezene rahatlatıyor dedi ve mantıklı geldi bilginiz olsun 👍