Kuzey03 Bugun 4 ay aşısı olmaya gittik 400 gram almış gecen aç 6500 dü 6900 olmuş az almış mama dene dedi almalımıyım az mı 400 gram. Sütüm var gibi sıkınca geliypr bu sabahda kendi akıyor gibiydi ama oğlum az emiyor cok durmuyor memede
AybarsMomy Kuzey03 benim oğlumda 6500du 3 aylıkken 4.ay kontrolünde 7100 Gr çıktı. Doktor 500 Gr alması yeterli dedi. Mama veriyorum ama geceden geceye 1 kez. Hipp combiotic veriyorum ben.
Kuzey03 AybarsMomy Minikpandailay mamalar ile ilgili pek bilgim yok kaşık maması biberon maması devam sütü diye birşeyler gördüm hangisini almalıyım
Minikpandailay Kuzey03 0-6 ay için bir numara Bebek sütü yani formul mama almalisin . 6 aydan sonra 2 numara devam sütü Ama şuan 1 numara Bebek sütü yazandan
AybarsMomy Kuzey03 6 aylık olana kadar formül süt 1 numara almalısın . Sonrasında 2 numaraya geçiceksin. Üzerlerinde yazıyor zaten 0-6 ay 1 numara.☺️
Tgbkzn Aya kdar 1 numara 6 ile 8 ay arası 2 numara 8 aydan sonra 3 numara kullanıyorsun mama alıcaksan eğer hipp organik combiotic almanı öneririm ben çok mennunum kilo alımı gayet iyi anne sütüne en yakın mama ve sindirimi kolay