Ayseed Arkadaşlar bebeğim 12 günlük göğüs uçlarım mahvolmuş durumda gümüş kapak lanolin kantaron yağı hepsini denedim geçmiyor ağlayarak emziriyorum bugün garmastan pomat aldım işe yarar mı başka bi önerisi olan var mı emzirirken aklım çıkıyor
Eyllull Ayseed canım benim benimde çok kötüydü madecassol ve tifo yazdı onları sürüyorum. ayrıca silikon uç var kelebek şeklinde ondan taktim 1-2 gün rahatladı emzirirken şimdi silikon takmıyorum krem sürüyorum kesinlikle silikon uç al rahatlarsın. Eziyet çekme
ecem34 Ayseed benimde uçları paramparçaydı. Acıdan ne yapacağımı bilmiyodum. Garmastan Pomad diye bi krem kullandım. Çok rahatlattı. Göğüs ucun kuru bi şekilde sürüyosun onu canım.
Aryamomm Ayseed canim ben 40 günden fazla çektim o aciyi çok iyi bilirim gogsum artık kanama noktasına gelmişti madecassol krem çok azcik sür günde 3 defa fln AVENT GOGUS KALKANI alip tak .emzirmeden önce yıka mutlaka göğsünü bebeğe vermeden .kalkani fa iyilesmeye baslayinca kullanma.dene mutlaka geçecek
Ayseed Eyllull tifoyu bana da yazdı ama hiçbir faydasını görmedim 😑 silikon üç çok gaz yapıyor demişler o yüzden emin olamamıştım kullanışlı mı yaraların geçmesini etkiliyor mu
Eyllull Ayseed canım ben 2 gün kullandım gaz sorunu yaşamadım hem ne alaka acaba ya araya kalkan gibi bşey sonuçta yine memeyi cekiyır valla cektiğin acıya değmez çünkü yaşayan bilir o acıyı.
Eyllull Ayseed ve yara geçirmiyor ama acını hafifletiyor direk temas olmadığu için benim gögüsüm suan iyileşiyor gibi ucsuz emziriyorum kremlerimi kullanıyorum
kbrysm Benimde öyle oldu ağlaya ağlaya emziriyordum doktorum aventin göğüs kalkanını Önerdi aldım kullandım kısa sürede geçti tavsiye ederim