hmrvkara göz kararı alıyorum ben
Suama kadar aldıklarımda hep oldu. Kalıplarıda değişiyor. 0-3te oluyor 3-6-da:)
Aslında cok kıyafet almak mantıklı değil okdar hızlı büyüyorlarki:) ben bi süre kıyafet alımını durdurdum şahsen😃 4 aylık olacak kısmetse