EP- Ne yazık ki sağlık bakanlığın da aşı yokmuş hemşiremiz aradı söyledi yüksek ihtimal de 12. Ayda aşı yapılır gelmez dedi 😕
Purple13 EP- biz yaptırdık 2 ay önce sanırım aşı sıkıntısı var. Arkadaşımıda 12. Ayda yapalım demişler başka ilde.