Merhaba güzel anneler!
Bebeğim 6 ay 16 günlük. 3 gecedir saat başı kalkıp gözleri kapalı çığlık çığlığa ağlıyor. Kulaklarını çekiyor, bacaklarını vuruyor. Acı çekiyor belli. 1 gece dayanamayıp yarım ölçek calpol verdim çünkü sabahı sabah ettik. Ancak rahatlayıp biraz öyle uyudu. Diş yuvaları belli ama çıkan birşey yok. Bu dönemdeki bebekler böyle mi? Süper giden uyku düzeninden şimdi eser yok çünkü. Her akşam da calpol vermek istemiyorum sonuçta ilaç. Ne yapmalıyım bu ağrı sızıyı gidermek için?