ayazlianne seydabetul bizim düzeltilmiş 3 buçuk aylık kendi doğumuda 5 ay 10 gün. 6.300 ama sorun şu 2 aydır nerdeyse kilo alımı yok
Enda ayazlianne bence normal kilosu maşallah ama yine de istersen doktora götürün doktor kilo aldıran raporlu mama yazar
ayazlianne Enda işte götürmeyi düşünüyorun benim sıkıntı yaptığım 2 ay kilo almaması. Teşekkür ederim :)
ArasinnAnnesi Kızlar takmayın bu kadar ben çok taktım benimde prematür doğdu oğlum kilo almadi doğru düzgün hala da almıyor 11 aylık 8 kilo çok çok alt sınırda
Sariiannee ArasinnAnnesi Bana iyi geldi kilosu.Oğlum 3 yaşına girdi 10 kilo.Sağlığında sıkıntı yoksa zayıf kalsın ne güzel😇
Edaela Benimde ikizlerim 2300 civarı doğdu hastaneden 2 kilo ile çıktık suan 6 aylik 3 aylıkken 3500 du kilosu dr raporlu mama yazdi 5 aylıkken 5500 kiko oldu çok az kilo alıyo dr ilk 3 ay çok önemli dedi biz zmaan kaybettik 3 ay başka dr bize normal diyip durdu allah belasını versin şuanki dr muz iyi