esra6345
Selamlar güzel anneler. 5 aylık oğlum var ve 2. Dönem okula döneceğim insallah. Bebeğiniz siz okuldayken õğününü nasıl ayarliyosunuz acaba ve süt izni kullaniyo musunuz. Benim bebeğim su an sadece emiyor ek besinlere erken mi başlamak gerekir acaba. Siz neler yaptınız danışmak istedim. Şimdiden teşekkür ederim..