vebebek Merhaba, oto koltuğu alacağım besafe izi comfort x3 izofixli, normalde indirimli 3100 TL ye vardı, şimdi hepsiburada indiriminde 2700 TL ye inmiş, sizce almalı mıyım yoksa black friday i beklemeli miyim, daha da düşer mi?
Woody vebebek tam ben sizi açtıgım konuya etiketliyecektim. Ben ürünü magazada görmedim. Siz gördünüz mğ? Nasış acaba rahatlıgı? Bu arada alıp black fridayde ekstra indirime girerae iade edebilirsinz
dertlikerkenez vebebek ben dün akşam hepsiburadadan aldım. Döviz kuru o zamana kadar ne olur bilinmez. 1,5 ay önce düşmüştü bu fiyatlara sonra bir anda fırladı 3149 TL’ye kadar. Bonusunuz varsa 280 TL puan kazanıyorsunuz ayrıca.
vebebek Woody biz denedik ürünün yüksek olması hoşumuza gitti ama bizim bebis timbik biraz az kullanacak galiba, 4 yaşa kadar diyor ama sanmıyorum😊
vebebek Woody bu arada iade işi çok mantıklı, teşekkür ederim benim aklıma gelmemişti, şimdi baktım indirimin bitmesine 6 gün var , bir kaç gün kargo sürer sonra da 15 gün içinde iade hakkı varmış, 27 si black friday i yakalayabiliyoruz. 6 gün sonra alıp indirime girerse iade edip tekrar almak aklımıza yattı😊
Woody vebebek benim kızım minik ☺️ Maxi cosinin 360 derece dönebilen bir modeli var. Adac sonuçları yakın. Arada kaldım. Bunu biliyor musunuz? https://www.babymall.com.tr/urun/maxi-cosi-2way-pearl-oto-koltugu-9-18-kg-mxc-87790-frequ-pink
vebebek Woody bu ürünü görmedim sanırım ama bu da biraz düşük görüyor, besafe en yüksek olan sanırım dışarıyı rahat görme açısından ama dönmesi de rahat olabilir, bilemedim. Renk muhteşemmiş bu arada 🥰