aselkuss_27 https://hizliresim.com/1u5LjQ Merhaba canım anneler bana yardımcı olur musunuz bebeğimin göbeği gayet iyileşmiş durumdaydı şimdi böyle oldu ne yapmalıyım yanımda kimse yok eşimle bakıyoruz bebeğimize 🤦🏼♀️ İşten gelmesini bekliyoruz doktora götürcez
Nessay aselkuss_27 telaş yapma canım k vitamini eksikliğinden oluyor k vitamini verirle ebirde alkollü pamukla temizlemen gerek temizlemediğin içinde kanamış olabilir