Nako bizimde doktorumuz 1 yaş öncesi yasaklı demişti hatta 1 yaşından sonra bile verdiğinde takip et alerji yapabilir dedi,ama ben 8-9 aylıkken yemeklerine domates koydum,bizim salçalı yemeklerimizden bile ucundan tattırdım hep,ama çiğ hiç vermedim denemedim,çünkü 1 yaştan sonra tamamen değişiyorlar artık yeni birşeyi kolay kolay kabul etmiyorlarmış,bizzat bunu yaşıyorum şu an🤷🏻♀️