Bsrsn Kızlar sepet beşik kullanıyordum ama oğlum durmuyor içerisinde daha sığmıyor hepsi burada sitesinde heyner marka asansörlü beşik indirime girmiş kullanan var mı önerir misiniz ?
Azraeva Bsrsn ben ikeadan aldım. Bütçenize göre herhangi birini alabilirsiniz çünkü hepsinin kalitesi iyi hemnes benimki. 4 belki yaşına kadar kullanabilir doğduğundan beri anne yanı beşik olarak da kullanıyorum kendi odasına geçince diğer ızgarasını da takıp ya da takmayıp normal yatak olarak kullanacağım çocuk odası alana dek.
YasemiNYagmur1 Bsrsn ben Civilden aldım 3 kademeli şimdi 3 aylık en yüksek kademede baya da büyük 3 yaşına hatta 4 yaşına kadar kullanılabilir iyi ki almışım
Deletedmom14 Ben asansörlü kullanıyorum, çok rahat .yatağı da 3 kademeli .Su an 6 aylık en yüksek kademede duruyor. Ayaklandikca alta geçiricem. Önü de açıldığı için koyup almak çok kolay
Emine_1245 Deletedmom14 . Canım nerden aldın markası nedir. Bebde almayı düşünüyorum da karar veremiyoruz güvenemiyoruz
Geig2020 Bsrsn bence kullanışsız ve gereksiz ahşap olduğu için bebeğim sürekli ayaklarını vuruyor park beşikte canını acıtacak bi yerde yok bizler daha çok görsele bakıyoruz işte alırken kullanışına değil 🤷🏻♀️
YasemiNYagmur1 Bsrsn https://resimhub.com/g95klg/ Fotoğraf atmaya çalıştım inşaAllah olmuştur sallanıyor canım evet ben 700 liraya almıştım
Kkubu80 Bsrsn bende kullanıyorum canım hepsiburadadan almıştım dogum yapmadan önce gayet kullanışlı memnunum
Kkubu80 Bsrsn url=https://hizliresim.com/D2oVvS][img]https://i.hizliresim.com/D2oVvS.jpg[/img][/url Carino markası canım ekleyebildim mi bilmiyorum resmi bu beşiğimin