Dkk kızım icin bu soruyu sormaya benim dahi çocukluğunu bilen bir eczahaci abime gittim . Bebeğin kaç aylık neden demir kullanıyorsun dedi doktor verdi deyince tahlil sonuçlarını sordu . Tahlil yapılmadı bu aydan sonra kullanılması gerekiyormus deyince olur mu öyle şey durduk yere neden dışardan takviye veriyorsun ek gıda ile birlikte hergun pekmez yedir kan değerlerine bastırmadıkça ek olarak verme demişti. Şuan 16 aylığız ben hiç kullanmadım hep pekmez veriyorum