almila37 Arkadaşlar 17gunluk bebeğim var ve ne zaman emzirsem boğazına süt alıyor nefes alamıyor hemen kaldırıp sırtına vuruyorum geçiyor ama bu durum beni cok korkutuyor sizin de böyle oluyor mu yoksa problem bizde mi
EJDERYAA almila37 malesef ilk zamanlarda bizimde oldu ağlayıp duruyordum sonra alıştım ama sen genede dikkat et benim tayzikli geldiği sıralarda olurdu
Eylul-92 almila37 hayır merak etmeyin bizimde böyle olmuştu sorun sizde değil yani daha ufak olduğu için ayarlayamıyor birde süt biraz tazikli gibi geliyorsa o emince ondan da olabilir isterseniz emzirmeden önce azıcık elinizle bile sağın sonra emzirmeyi bir deneyin bakalım nasıl olaak
Esme almila37 aylarca hergün yaşadım sütüm çok geliyordu çocuk yutkunamıyordu . İki yol deneyebilirsin , çocuğun burnunun tıkanıp olup olmadığını kontrol etmek , yatarak emzirmek. Bende yanına yatıyorum emziriyorum süt yavaş yavaş gidiyor tıkanma olmuyor
almila37 EJDERYAA bizimde sürekli oluyor artk emzirmeye korkar oldum biraz büyüse duzelir belki aslında bu ikinci bebeğim ama kızımda böyle sorun yaşamamştik
almila37 Esme burnu tıkalı değil canım yatarak emzrdğmde korkuorum ztn memeye oyle daha hakim oluyor bebek daha hizli cekiyor sut dha da fazla gidior
almila37 Hsrtgndz o yuzden cok korkuyrm hic uyuyamiorm sabaha kdr başnda bekliorum boğulur nefes alamaz die ve baş ağrisindan her an ölcek gibiyim
Susam06 almila37 Sütünüz tazyikli geliyordur korkmayın benim kızımın da boğazına cok kaçıyor elinizi göğsünüze makas şeklinde yaparak emzirin daha yavaş akar genzine kaçmaz. 😊
gozdesh almila37 benim bebeğim 1 ay 7 günlük olmasına rağmen hala bazen tıkanır. Çok hızlı emiyo nefes almıyo o sırada tıkanıyo. Ben artık anlıyorum o tıkanmadan önce memeyi ağzından çıkarıyorum, ağzında süt birikmiş oluyo yutuyo öyle veriyorum geri
nilnevra almila37 öncelikle sütünüz bol demekki maşallah.sütünüzün ilk kısmını sagın biraz boşaltıp emzirin, yatmak yerine daha geriye yaslanıp emzirebilirsiniz.
Hsrtgndz almila37 reflü yatağı alın başı yuksrda yatırın başını cevirirse biraz yana çevirin bişey olmaz Allah’ın izniyle
Susam06 almila37 Ara ara bizimde hala oluyor yaptığın gibi dik tutup genzine kaçınca sırtına vur bisey olmaz Allah’ın izniyle 😊
gozdesh almila37 düzelir umarım ama korkulcak bi durum yok biz bile koca insanlarınız bişey içerken tıkanabiliyoruz onlar daha neyin ne olduğunu bilmiyolar 🥰
almila37 bluekoala Doktora götürdüm canım bir hafta once doktru normal ddi ama anne yüreği işte korkuyrm
dlkcnblt almila37 oğlum 3.ayını yeni bitirdi biz sürekli emme dışında da yaşıyoruz bunu canm.o panik durumunu çok iyi anlıyorum.sadece emerken oluyosa sütün tazziklidir bebek yönetemez.Doktor bana demişti ki önce manuel pompayla falan sütünün ilkmtazziğini sağ,snra emdir bebeği
dlkcnblt almila37 burnu tıkalı olabilir aspiratörle temizleyebilirsin,yatarak emzirmek bende işe yaradı.bide tıkanır gibi olmadan iştahla emerken burnundan kaşlarının ortasına doğru baş parmağınla yavaştan çek o da işe yarıyor.memeyi birden ağzından çekincede genzine kaçıyo
almila37 dlkcnblt burnu tıkalı değil canım aspiratörle temzliyrm sürekli.Ama dedğn gbi galiba sütümü emzrmden biraz sağmam gerekiyr