Dodonay
👍🏻
Dodonay
[bilinmeyen] ama geç başlıyo. Yedi gbi uyansa bence öğle uykusuna yatar. Uylu eğitmenleri 7 gbi başlatıyo diye biliyorum
Dodonay
[bilinmeyen] erken kalkmaya alışsa öğlen uykusu gelir bnce. Hafiften uyndırmaya çalılın bakalım. Belki işe yarar. Ablamın cocukları da hiç uyumazdı. Bebeler sefil sefil gezerlerdi 😊 hala öyleler
Pinarrr
[bilinmeyen] ah canim artık birakiyor sanırım benim 13 aylık gündüz uykusu 1 e düştü 2 saat uyumak kaydıyla sizin aylarinizda gündüz uykusu hiç olmayacak diye düşünüyorum çünkü daha fazla oyun ve ilgi istiyorlar artık