Prensesannesi38 Birden fazla çeşit var hangisini kaçıncı ayda yaptırmamız gerekiyor bu konuda bilgim yok yardımcı olur musunuz
Kuzumveben Prensesannesi38 iki tur ve a ve b gibi dusun biri rimenrix digeri bexsors doktorunuza danisin o sizin bebeginizin ayina gore bir tablo olusturcaktir biz 1 yas sonrasi rimenrix tek doz,bexsora 3 doz olduk
Ezgideniz Prensesannesi38 Bunu bizler değil doktorunuz söylemeli ben şahsen burdan bir arkadaşın söylemiyle çocuğuma aşı yaptırmam karar sizin tabi ki
Nako Her doktorun özel aşı takvimi farklı oluyor Biz 3 ve 5de bexero 7de nimenrix yaptırdık 13.ayda bi bexero daha yapilacak