Kızım 3,5 aylık önceden uykularımız çok düzenliydi gündüz her uykusunda bi iki saat uyurdu gece iki defa uyanır emer tekrar uyurdu fakat gittikçe gündüz uykuları kötü olmaya başladı artık 45 dk dan uzun uyumuyor artık ona da razıyım çünkü gece uykularımız çok bozuldu gece genelde 7 de en geç 8 de yatırıyorum iki defa emmeye kalkıp geri yatan çocuk gitti sürekli uyanan çocuk geldi emmek için uyanıyo sonra geri dalamıyor aslında kendisi de uyumak istiyo ama bi türlü derin uykuya geçemiyo sürekli hafif uykuda kalıp uyanıyo tekrar uyutmaya çalışıyorum ağlaması yok ama ne yaptıysam olmuyo rüya öğünüyle 11 de besledim uyanmasın diye bu sefer 1.30 da uyandı 3 e kadar ne yaptıysam uyutamadım neden böyle oldu nasıl düzeltebilirim atak haftasında da değil