Smr üç ay daha bekleyelim.Düzenli spor yapan biriydim,koronadan çalıştığım yerden erken ayrıldım doğumdu şu bu isteksizlik başladı.Yaz olsa dışarda yine yürünülürdü evde leslie ile çalışmaya başlıyacağım,kasmadan.Yemeye devam ama unlu şeyleri azaltırsam,nutella felan onları kesersem en azından daha fazla almam.Amaç üste kilo almamak olsun o zaman 👍🏻