Minik_Hanim Selam hanımlar Vakalar alıp başıni gittiği için kuaföre gitmeye korkuyorum. Ağdaya muadil bisey arıyorum. Ice therapy dikkatimi çekti. Kullanıp memnun kalan var mı ?
BugraCan27 Minik_Hanim hayatımda gördüğüm en kötü ürün hiç ama hiç tavsiye etmem göründüğü gibi değil reklamda anlatılanın tam tersi bildiğin jilet gibi çıkarıyor tüy dökücü kremden farkı yok
Elele Minik_Hanim ben almadım ama bir ara ben de düşünüp internetten yorumları falan araştırmıştım hiç memnun kalan görmedim
Minik_Hanim BugraCan27 en korktuğum şey o işte.. senelerdir ağda yaptırıyorum jilet gibi olsun istemiyorum ama kuaföre de gidemiyorum, napcam bilmiyorum 😔
BugraCan27 Minik_Hanim Philipps lumea kullanıyorum ve tüylerimde gözle görülür azalma oldu tavsiye ederim çok memnunum kullanan arkadaşlarım da var onlarda aynı şekil çok memnunlar
Elele Minik_Hanim evet malesef ben de sizin gibi düşünmüştüm çocukla ağdayla da uğraşmak çok zor oluyo kuaför zaten şuan sıkıntı yine en iyisi ağda veya epilatör
Minikcivcivim BugraCan27 merhaba nasıl kullanılıyor o? Yani onu kullanmadan önce tüyleri alıyor muyuz alıyorsak neyle alıyoruz? Ben de düşünüyorum onu ya ama emin olamadım nasıl kullanıldığını da pek anlamadım
Pelin55 Minik_Hanim aynen canım benim memnun kalan kimse yokki.dogru dürüst gerçekten ise yaramıyor 🤦♀️