Bebeğim 3aylık.o kdr çabadan sonra emziği tutmayı kabul etti.uyurken düşürüyor fln veriyorum.Uyanıkken agu bugu yapsın diye çok vermiyorum.atak zamanları hep memereddi yaptı zorla emzirdim.şimdide 2 3 saatte bir benim zorumla 2dk anca emiyor.Vermesem hiç istemeyecek.gecede 1 2 saate kalkar gene zorla emer.cok az emdiği için bnde sık emzirmek istiyorum ama o hiç istemiyor.Acaba doyuyor mudur zayıflamaz demi