Kızım 19 aylık olacak. Yaklaşık 2 aydır emzirmeden uyutmaya başladım. 1 ay önce de odasını ayırdım. Ama geceleri meme diye çok uyanıyor. Ben de doktorumuzun önerisiyle gece beslenmesini kesmeye karar verdim. Süt dişler için de çok zararlıymış. Ama çevremdekiler en son gece beslenmesi kesilmeli diyor. 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum daha çok var. 2 gecedir emzirmeden uyutmayı başarıyorum en fazla 5 dakika direniyor ama uykuya geçiyor. Bu konuda sizler nasıl yaptınız fikir verirseniz sevinirim.