ilkey27 canım benim oğlum 4 ay 11 günlük gece 9 da başlarım uyutmaya 10.30 u buluyor 2 2.30 arası kalkar birde 5.30 da kalkar sonra 7.30 da uyanış gazı yoksa rahatsa böyle kalkar bir kaç gündür maşallah bu şekilde gidiyoruz 1 hafta öncesine kadar çok kalkardı gece ben yatmadan önce bir iki çay kaşığı anason veriyorum doktoruma sormuştum hepsini karıştırmadan tek verebilirsin demişti bir kaç gündür başladım ve gaz damlasını bıraktım ve gün boyuda kendim anason kimyon rezene karıştırıp içiyorum iyi geldi gibi yada uyku saatleri uzadı bilemicem gazımıza da iyi geldi zaten kendi çıkarabiliyor artık şükür eskisi gibi değil