hilaliii canım ben oralardan almadım. Kuzenim vermişti ikea antilop ama minderi yoktu. Yuvarlak bşr bebek odası pastası vardı içine ince olacak şekilde yün doldurdum. Alt ve sırt kısmına denk gelecek şekilde onu koydum. Gayet güzel oldu. En azından kışın o soğukluğu hissetmez. Almak için internetten minderlere bakmıştım mama sandalyesi ondan ucuz .