Synmannesi Bugün benim bebeklerden birisi sebepsiz yere ağladı ağladı, sonra yorgunluktan uyudu kaldı, uyanınca aynı döngü tekrarlandı birkaç defa. Hiç böyle ağlamazdı, daha önce de enfeksiyon geçirdi. Şimdi siz öyle deyince endişelendim ya.. Kaç gün sonunda götürdünüz acaba? Bebeğim şuan iyi ama devamı halinde götürmeli miyim sizce?