YigtnAnnesi Vallaha delirecegim doğduğunda bu kadar uyanmiyordu sizinde öyle mi yaaaaaaaaa karnı aç deesem aç dgil kilosu gayet iyi huy edinmiş emmeye
N-nil YigtnAnnesi 8 aylık yazmışsınız postun başına pardon 🤗 bizim dişi çıkarken çok uyanmıştı ac değilse
sirdaass YigtnAnnesi gündüz uykularını eğer cok uyuyosa dengeyi sağlamamış gece uykusunda çalmış olabilir. Gündüz kaç uyku uyutuyosunuz
Aysu01- YigtnAnnesi bizde tam 8 ay 4 gunluguz daha deliksiz uykunun ne olduğunu bilmiyorum 😟 şuan bile ayaktayız yani
Mamickonunannesi Ay sorma ilk defa bugün böyle bir şey yaşıyorum saat başı uyandık inan ki 50 dakika da bir gözlerini açtı emiyor açmı acaba diye mama bile verdim yok hala ayaktayız. 😨
YigtnAnnesi Mamickonunannesi bende denedim gece maması vallaha ac oldugundan değil anca meme memede süt kalmadiiii yaaaa
Safiyw YigtnAnnesi yani ben uyusa sürekli uyanmaya razıyım uyumuyo sabaha kadar emzir emir acıyo artık göğüslerim o derece
sirdaass YigtnAnnesi gece uykusu uyumadığından yorgun düşüp kısa uykular uyuyo uykuya direniyo aslında gündüz uyku düzeni olustursan aslında cok rahat edersin