Ozlmylmz zaten alışmak için henüz çok ufak, dediğiniz gibi hareket halindeydi anne karnında ama böyle diyerek de özellikle sallamanın manası yok bence 😊 mesele bebeğin alışmasından ziyade ileride size yaşatacağı zorluklar, neticede bebekle dışarıya da çıkacaksınız, gezmeye de gideceksiniz vakti gelince. Ben de ne olucak ya derdim, bir gün avmde köşede iki kadının bir bebeği battaniyede salladığını gördüm. Bebek bu, uykusu gelince ortam fark etmez uyumak ister, alıştığı düzeni ister..