Oğlum 3 ay 13 günlük sadece 2 ay emzirebildim biberona alıştıktan sonra artık emmeyi bıraktı maalesef. Manuel pompalarla başta sağdığımda 75 cc süt çıkardı bazen daha fazla ama şuan 5 damla süt görsem şükrediyorum ve elektrikli pompa almama rağmen hiç çıkmıyor destek olarak rezene, anason, humana ve bestlak kullanıyorum. Sormak istediğim şu acaba damla damla gelen sütüm çoğalır mı yoksa boşuna mı uğraşıyorum lütfen yardım 😓