dorukalim inan o aylarda bizde öyleydik hala düzen yok. fakat ben olayı çözdüm birazcık bebekler genel olrk öyleler bazen gece yarısı kalkar oyun oynar bazen sabahın 5nde kalkar 1 yılda bir defa gördüm sabah 9a kadar uyudgunu o zamanda hastaydı ateşliydi gece düzgün uyuyamadıgı için sabaha krsı derin uykuya dalmıstık skmayın canını napalım öyle böyle büyüyecekler birde diş cıkartma dönemindede cok bozuluyor uykuları