7ay 8 günlük kızım önceden bu kadar değildi son zamanlar iyice arttı asla üstünü örttürmüyor malum kış geldi tulum aldım oda terletti allahım delirmeme ramak kaldı ben örtüyorum yataga yatmadan ağlayıp açıyo nolur varsa aranızda bun açözüm bulan bnada desin lütfenn 😱