minikbaykus Bizde doğduğunda enfeksiyonu vardı, sistitti hatta, ama enfeksiyonu yok diye düşünüyorum çünkü enfeksiyonu olduğunda kızımın resmen afedersin sümüksü akıntısı oluyordu, bir saniye duramıyordu ağrıdan şu an oyun oynuyor, gülüyor eğleniyor, mızmızlığı diştenmiş doktorumuz söyledi.