Kızlar merhaba , yardımınıza ihtiyacım var; bebeğim 15 aylık ve çık fazla kansızlığı var değerleri çok düşük hatta akdenız anemısınden bile şüphelendi doktorlar 🥺 neyse işte ben ve eşimde de biraz kansızlık var hatta bazen bı kızılaya kan vermemize bile engel oluyor ( eğer değerlerin belli bi sınırın altındaysa vermemeni daha uygun buluyorlar ) her neyse ben bebeğime kan ilacı da kullanıyorum küçükken de verdim ama kabız oluyır diye bir gün verip üç gün vermediğimde oluyırdu açıkcası işte bu yüzden de kendimi kötü hissediyorum suçluyorum falan 😕 ama kabız oluyordu ya neyse işte normalde kimyasal pek şey yapmıyorum doğal yoldan vermeye çalışıyorum , mesela beslenmesinde yumurta veririm tavuk meyve baklagıl bazen biz pek et yemiyoruz ama olunca alınca veririm , bu son gittiğimiz doktor FERRUM diye bi kan ilacı verdi onu da verıyırum sımdı ama ne yapmamı onerırsınız ??? Bu ilerde bebegım için çok sorun olsun istemıyırum ya akıl verın lütfen ? Ama yanı böyle hareketlı bi çocuk da aslında bilmiyorum ya çok dua edın bize lütfen … hakkımızda her şeyin hayırlısı