Arafinannesi Çok çok geçmiş olsun Rabbim tez zamanda şifa versin, 79 yaşındaki kalp hastası kayınvalidem pozitif çıktı. İlk gün hemen hastaneye götürdük gribim galiba dedi gribi ağır geçiyor diye hemen götürdük test yapıldı pozitif ilaca başlandı şükür grip gibi atlattı. Ağrıları hafif var o da normal, İçebilirse kelle paça çorbası içsin, bol bol turşu suyu, limon. İlaç kullanmadan kendiliğinden geçmez, sağlık bakanlığı ilaca başlamadı mı ?