BenimMinikMucizem
Önerilen rutin bebek kontrolleri;
yenidoğan, 1.ay, 2.ay, 4.ay, 6.ay, 9.ay ve 1 yaştır. Sanırım bu sebeple çok önemsemiş doktor. Bizim doktorumuz da böyle bir tavır takınmıştı 5.ayda..
Biz de her ay gidiyoruz, aslında gitmesek de olur ama niye gittiğimizi ben de bilmiyorum.:) Eve tartı almayı düşünüyorum kendim tartıp boyunu filan ölçerim artık.