Momyyyy ben almıştım. İlk başta günlük uyku saatlerinizi yazıyorsunuz. Şu saatte uyudu, bu saatte uyandı şeklinde. Sonra bir tablo oluşturuluyor. O saatte değil bu saatte uyusun iki saat diyor. İyi tamam da nasıl uyusun? Sallamayın, emzirmeyin kendi kendine uyusun diyor. Tam 9 saat bekledim uyumadı kızım mesela. Şunu yap, onu yapma diyor ama her bebek farklı işte. Sallamaymış, e uyumuyor sallamadan başka bir şey önermiyor da. Hiç memnun kalmadım yani