Tuti2688 1ay 20 günlüğüz eczaneden eşim bu damlayı almış bi normal de BiGaia kullanıyoruk ama eczacı o üretimden kalktığını söyleyip d vitaminli olanındna vermiş ama üzerinde 3 yaşından itibaren yazıyo kullanmak istemedim aranız da kullanan var mı acaba?
elizinannesi-19 Tuti2688 biogaia sanırım ismi 1 aylıkken kullandım. Çokta memnundum günde 5 damla. Her gün aynı saatte vermeniz gerekiyor. Aksi halde faydası olmuyor
EgeannesiT Tuti2688 biogia uretimden kalkmadi bizde kullaniyoruz muadili ilaclari uretimden kalkti diyip kar amacli veriyorlar kullanmayin bence
Tuti2688 elizinannesi-19 aynen onu kullandık ama şuan kaldırmışlar onunyerine firma BiGaia D vitaminli damlayı çıkarmış ama kutuda 3 yaş üstü yazıyo eczacı aynı demiş ama emin olamadım
elizinannesi-19 Tuti2688 doktorunuzun numarası varsa mesaj atın sorun. Bende ismi yanlış yazıldı sandım. O dediğiniz damlayı bilmiyorum eczacı kaç aylık olduğunu biliyor muydu bu damlayı verirken
Tuti2688 elizinannesi-19 o kadarını bilmiyorum eşim ilacı isteyince o ilacın kalktığını söylemiş bu üretimde demiş aynen yarn sabah doktorumuza resmini atıp ilacı sormalı
Cangoksel Tuti2688 eşim eczanede çalışıyor bi kaç kez bulmaya çalıştık eskisini ama depolarda yokmuş artık biz kullanıyoruz bi sıkıntı yaşamadık yinede siz bi doktorunuza danışın isterseniz o daha iyi bir karar verir 👍🏻
Tuti2688 Cangoksel aynen öğle demişler eşimede evet sabah maj atıcam doktorumuza canm saol söylediğiniz iyi oldu kullanıyoruz diye bi an korktum ya kullansaydım ne olurdu diye 🥺
Tuti2688 Cangoksel ayy hamileyken kan sulandırıcı ipne bulmak zordu doğurdum şimdi gaz ilacı bulmak zor oldu şans benimkide 🤦🏻♀️
Cangoksel Tuti2688 eğerki çok muallakta kalırsan nurse harveys kullanabilirsin bende biogai almadan önce onu kullanmıştım oda başarılı canım
SeliminannesiSeliminannesi09 Evet depolarda yokmuş elinde olan Ezcane varsa versin fln dedi banada bugün Ezcane 1 tane yerde buldum 3 4 tane gezdiğim halde
Tuti2688 Cangoksel not alayım onu saol canm bakalım doktorumuz yarın ne diycek ona göre bir yol izlerim artık bunu sorarım
Cangoksel Tuti2688 Sor tabi canım. Nurse harveysi kimyon kaynatıp ılıtıp içine bi çay kaşığı koyarakta verdim çokça etkili olmuştu aklında bulunsun
Tuti2688 Cangoksel evet bende bir keresinde kimyon kaynarıp çay kaşığıyla verdim kendimde içeyim dedim ama tadı kötü baya
Cangoksel Tuti2688 maalesef öyle bardak bardak içiyordum gazı gitsin diye hemde kendinede veriyordum kimyondan zarar gelmez 4-5 kaşık verirdim hep 3 buçuk aylık oldu şimdi hala aşırı denecek kadar gazımız yok çok şükür gündüzleri veriyorum rahatlıyor