İyi geceler anneler,
4 aylik bir oglum var ve ek gida dönemine yavas yavas yaklasiyoruz.
Dr konuşup 5 ayda bir sikinti olmazsa ufakdan baslayayim diyorum.
Kendimce ufak ek gida notlari aldim yalni instagram dan takip ettigim bazi dr lar kasik mama ve kavanoz mama, bebe biskuvisini asla onermiyorlar.
Tabi bunlar icin daha erken ama aklima takilmadi degil.
Kasik yada kavanoz mama kullaniyormusunuz acaba 🤔🤔