Efeninannesiii_ şuan 2,5 aylığız ama park beşik kullanıyorum memnunum. Üst kademesindeyiz oturmaya başlayınca alta geçeceğim hem boyu yetmez ayakkabınla boyu yetse bile yanında fermuar var orda açılıyor orayı hep açık bırakırım ordan girip çıkar düşme olacağını sanmıyorum o yüzden park beşik aldım