Ardenkus Ben 2 aylıkken başladım Şubat dogumlu
başlarda her gün kullanıyordjm gaza iyi geliyordu. Smdi 8.5 aylık oldu haftada 2-3 gün kuruyorum. Hatta şöyle bir kere kuruyorjm kalıyor ertesi gün üstüne sıcak su ekliyorum yine sokuyorum. Duşakabine kurutoruz biz bir de boyun simidi. Yanında da müzikler açıyorm bayılıor yüzmeye