Kuzuma benimki joie hiç memnun değilim. Çok ağır, tekerlekleri zor dönüyor, hareket ettirmek çok zor. Minderi 2 parça sürekli kayıyor. Emniyet kilidi çook kısa. Biz bağlayamıyoruz yetişmiyor. Ve aşırı derecede terletiyor her oturmanın ardından kıyafet değişiyoruz. Yani aslaaa önermiyorum