eylulbebesi Benim deli oğlan geceleri meme delisi oluyor. 51 günlük. akşam 8 gibi emmeye başlıyor geç saatlere kadar emiyor. memede uyuyor meme ağzından çıkınca ağlıyor uyanıyor. Emzik vermedim vermek de istemiyorum. Acaba niye yapıyor olabilir ve nasıl vazgeçer?
frigyalikibele eylulbebesi emzik zararlı bir şey değil. Bu ara verseniz iyi olur . Bebeklerde emme refleksi vardır. Ben 7 ay verdim sonra bıraktı kendisi
Mom078 eylulbebesi Emzik vermenize gerek yok zaten sizi emzik gibi kullanıyor emzik verseniz oh be dersiniz de tabi tercih meselesi
Havamct eylulbebesi ayrıca 2 çocuk büyüttüm bu 3. Hepsinde emzik kullandım 2 side yaşına girmeden bıraktı
Sltan45_a eylulbebesi benim arkadasın oglu aynı şekildi. Emme istegi varmış çok. Bence emzigi ver sen
eylulbebesi Mom078 emzik verdim aslında ama yarım saat emiyor mesela yine ağzından düşer düşmez uyanıyor geri verince öğürüyor
Havamct Karnının doyduğundan eminsen emme iç güdüsünü bastırmak için emiyodur. Kendini tatmin etmesi lazım emziğe karşıysan annesini emzik gibi kullanacak yapacak bişey yok 😊
eylulbebesi Havamct emziğe karşı değişik bir ön yargım var nerden oluştu bilmiyorum. Vermeyi denedim ağzından düşünce yine ağlıyor tekrar verince öğürüyor ben de istemediğim için çok uğraşmadım
Ssancak Çok normal ilk üç ay emme güdüleri çok yoğun oluyor ve dış dünyadan korkup anne kokusuna sığınıyorlar. Bırakın emsin sonra siz isteseniz bile o kadar memede kalmayacaktır. Çişli bezleri normalse doyuyordur, size yakın olmak için emiyordur
Minikmucizem_ Bu durumda sana yazık yeteri kadar uyumazsan sütün azalışa gecer bence emzik kullanmalısın
pnar92- eylulbebesi beni anlarmışsınız sanki 2 ay 20 günlük bebeğim 😌 yatağa koyduğum an uyanıyor 3 saattir uyutmaya çalışıyorum gündüz hiç uyumadı 🤦🏻♀️
Satgiray eylulbebesi ben sadece gece uyuturken veriyorum emzik i sende verebilirsin geç kalma bebekler emzik i zor tutuyor tabi vereceksen 😁
Birkucukeylulmeselesi eylulbebesi her bebek her emziği emmiyor bende vermeye karşı hevesliydim iyikide vermişim uykuya böyle dalıyor emziksiz asla dalamıyor ben 5. Emzikte buldum awent i tuttu daha tutmasa bips vs bir sürü seçenek var deneyecektim emzik kötü bir şey değil tutarda sizi bir nebze rahatlatırsa anlarsınız 😊
Satgiray eylulbebesi gündüz onunla zaten ilgileniyorsun dikkatini farklı şeylere ver uyuyacağı zaman emzik ver ben öyle yaptım gündüz istemiyor dillerini pek anlamıyoruz ama 2 aylık henüz ağzından çıkartıyor 😂
Mom078 eylulbebesi Canım emzikte meme reddi olmaz biberon da meme reddi yaşanır emzikte tek sıkıntı bıraktırma zorluğu olur oda artık senin aklına sabrına çabana kalmış şimdi saatlerce memede kalması demek ileride reflüye düzensiz sağlıksız uykuya sebeb oluyorsun
Burcu5 eylulbebesi bende ilk zamanlar vermiyim aman boşver dedim suan hiç emzik almıyo 10 aylık benim bebegimde emzik emerse en azndan gece çok aglamaz yada oyalanır
Eddaliko Mom078 canım emzik verdiğimzde cocugun aç olduğunu nasıl anlayabiliriz bebeğim 1 aylık o yüzden vermeye korkuyorum.