ebiciks benim kızım da ilk zamanlar çook güzel uyurdu. 2 buçuk aylık olduğunda uykularına bişey oldu, hep benimle uyumak istyor, emerken uyuyor çekince uyanıyor, beşiğinde yatmak istemiyor sadece benim yanımda uyuyor, derin uykuya dalmıyor bi çıt çıksa uyanıyor ki ben gündüz uykusunda evde bilerek ses çıkarıyorum ki alışsın seste de uyusun ama malesef 3 aylık oldu 4.aya girdi hala böyle 😣 dönem dönem huy değiştiriyorlar demek ki diyorum