AsilAlsancak Arkqdaaslar bebeğimi kaynanama bırakıyorum çalışıyorum 3 aylik bırakırken hic biseyi yoktu ama geldigimde sesi kisilmisti neden olabilir?
Pixel AsilAlsancak yanlış yönlendirmeyeyim ama arkadasımın bebeğinin sesi kısılmıştı doktor önce kontrollerini yapmıştı birsey bulamayınca uzun süre ağlarken bırakmış olabilirsiniz demişti. Ama ilk fiziki kontrol yspmıştı boğaz ates vs bakmıştı.
Mom44 AsilAlsancak havalar soğudu evi sıcak tutmamış olabilir yada ilgilenmemistir yoksa siz çok çekersiniz baştan herşeyi açıkça söyleyin gitsin yada anne bugün bebeğim durmadı mı sesi kısılmış deyiverin gitsin👍
Ezgimhm AsilAlsancak valla ben oğlumu kimseye bırakamam annem de dahi olsa benim gözümün önünde dursun bisey olursa benim yanımda olsun kimse zan altında kalmasın istemem
Yasirhatice AsilAlsancak gunu gunune tutmuyor canm agrisi vardir usumustur kac aylik bilmiylrum ama yani vardir kendine gore sebebi
AsilAlsancak Mom44 söyledim canim da bilmiyom ki dedi sustu dogru durust bir açıklama yapmadi anlamadim bende
Mom44 AsilAlsancak aslında bebeğinizden anlarsınız 3 aylık ama eğer çok agladıysa huzursuzdur şuan yok eğer soguk aldıysa doğalgazı yaksınlar eğer yakıyorlarsa dereceyi arttırsınlar